SEURAAVAT PÄÄSYKOKEET PE 17.5.2024

Kuva: Maarit Kytöharju

Tapiolan kuoron seuraavat pääsykokeet järjestetään perjantaina 17.5. klo 15-19. Pääsykokeet järjestetään Tapiolassa.

Voit ilmoittautua pääsykokeeseen keskiviikkoon 15.5. klo 16 mennessä alla olevan linkin kautta.

Alla löydät tietoja Tapiolan kuoron pääsykokeesta ja sen sisällöstä.

Pääsykoevaatimukset

9–14-VUOTIAAT

Koe koostuu kahdesta osasta:

1. Tilaisuuden alussa opetellaan ryhmässä uutta laulua (jaetaan koetilaisuudessa).

2. Toinen osa on henkilökohtainen. Siinä hakija esittää laulun Taivas on sininen ja valkoinen, mahdollisen soittonäytteen sekä kuoronjohtajan pyytämät muut tehtävät (annetaan koetilaisuudessa).

Valmistele etukäteen tilaisuudessa esitettävä laulu Taivas on sininen ja valkoinen. Jos soitat jotakin instrumenttia, valmista myös vapaavalintainen soittonäyte. Pääsykoetilaisuus kestää enintään 2 tuntia.

Hakijoilta ei edellytetä soittotaitoa. Kuorossa laulavien on kuitenkin aloitettava jonkin instrumentin opiskelu, mikäli he eivät vielä soita mitään instrumenttia.

Lisätietoja saat tarvittaessa sähköpostitse osoitteesta info@tapiolankuoro.fi

Tapiolan kuoro harjoittelee maanantaisin ja torstaisin klo 16.30–19 Tapiolassa. Harjoituskausi alkaa elokuussa lähellä koulujen syyslukukauden alkua.

valmennusryhmä 9-12-vuotiaille

Tapiolan kuoro aloittaa uuden valmennusryhmän 9-12-vuotiaille laulajille. Ryhmän harjoitukset pidetään torstaisin klo 15-16. Ryhmää johtaa Tapiolan kuoron äänenhuoltaja, MuM kuoronjohtaja Kristina Bogataj.

Voit ilmoittautua valmennusryhmään alla olevan linkin kautta.

esikuoro 6-vuotiaista alkaen

Nuoremmille laulajille Tapiolan kuoro tarjoaa mahdollisuuden laulaa esikuorossa, jota valmentaa kuoron varajohtaja, MuM Anna Matvejeff-Haapaniemi. Esikuoroon ei ole pääsykoetta, ja kaikki ovat tervetulleita mukaan. Esikuoro harjoittelee maanantaisin klo 15-16.

Esikuoro on osa Tapiolan kuoron kuorokerhotoimintaa, jota järjestetään iltapäivisin useissa espoolaisissa alakouluissa.

Voit ilmoittautua esikuoroon alla olevan linkin kautta.